Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ja vad skriver man...

Publicerad 2010-10-22 15:01:53 i Allmänt,

...min lilla Mufflan henne har jag fått för mina synders skull men trodde inte att jag syndat så förbenat mycket!!*L*
Slog omkull mig i morse när jag klev utanför dörren å de va ashalt på trätrappan utanför...så nu e jag ännu mer ond i kroppen vilket jag inte behövde, åkte iaf ut till skogen där jag släppte tjejjerna å parkerade mig på en sten...var ett helt nytt ställe så de skulle få fara runt å leta upp div grejjer som jag lagt ut...men lillan drog ju som en avlöning å kom inte tebax på väldigt länge...hon har ju varit så larvig å kommit tebax om inte Annie hängt med...men inte denna gången...
Satt länge å väl å väntade på att fröken skulle komma tebax men icke sa Nicke...skrek nog så alla i grannskapet hörde mig utan en tillstymmelse till hund...när hon äntligen dök upp var hon genomblöt å var väldigt uppe i varv...så nu vågar man väl inte släppa henne när hon gör så här....har ju varit så skönt att hon fegat lite när inte Annie hängt med men inte nu...nåja...i helgen blir de väldigt lugnt för min del, ska iof ut å köra sök på söndag om min "värkmästare" kan släppa taget lite å låta mig få någon fridag från värken men de e väl bara ett önsketänkande...men men ska väl inte klaga allt för mycket...finns ju de som har de 7 reser värre å kämpar på ändå!!...ha en underbar helg å ta hand om er!! kramelikraaaam


Vackert väder var de idag iaf


Nova hann dricka lite vatten innan hon drog =P

Brudarna i skogen

Kommentarer

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-10-22 17:50:01

sitter faktiskt just nu o tittar jobb i linköping men de e bara halvtider typ... o de går man ju inte runt på:(

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-10-22 18:02:32

Vilken panik! Men tur att hon kom tillbaka.

Otroligt fina hundar du har.

Postat av: Micke

Publicerad 2010-10-22 18:29:33

Klart jag ger respons, mår inget vidare psykiskt just nu. Massa runtomkring som inte går som jag vill. Betar av problemen allt eftersom men nya dyker upp. Jag har redan dåligt samvete för de du skriver och kan bara uppriktigt be om ursäkt. Enda anledningen egentligen som jag kan se är att andras ord gör mig glad och jag förmår inte att komma vidare. Tänker inte sitta och lova mer nu för jag kommer troligen inte bli bättre men jag ska tänka mig för i fortsättningen... Många Varma Höstkramar

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-22 19:19:08

Ja jösses vad halt det är ute nu, rena isgatan :( Tur att du inte bröt något när du ramlade.

Jobbigt att hon stack iväg så länge Nova :( Jag brukar bli orolig om min Nova sticker iväg längre stunder. Vet ju inte vad hon har för sig.

Sv: Åh jag skulle med vilja åka till Kolmården och se vargarna. Kan tänka mig att det är en upplevelse :)



Kramar

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-10-22 23:25:17

Men hu stackars dig och dratta på omkull i halkan, måste gjort jätte ont :(

Hoppsan, låter inte kul om lill tösen börjar ta sig friheter och utforskar skogen på egen hand. Man är ju så rädd att som ska skada sig eller springa ut på någon väg :(



Sv. Vad tråkigt att inte din uppfödare lyssnar på dig :( Tur att det bara är en kull kvar att ta.

Men vilken tur att du kunde ha valparna hemma dom första 4 veckorna. Klara du av valpningen själv eller kom uppfödaren upp och var med vid valpningen.



Kan anta att du inte tar någon mera fodertik efter det här. För inte är den lilla också en fodertik.



Vinja har ju som jag sa förut fått en kull hos uppfödaren men hon är ingen fodertik. Men uppfödaren hade avelsrätten till en kull. Nästa kull hon ska få 2012 så ska jag ju spara en själv, så av den anledningen var det ju bra ta en kull i våras för annars hade hon ju varit för gammal att para sen.



Hoppas du inte har allt för ont nu utan kan njuta av den lediga helgen :)

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-10-23 08:26:48

Nää mer smärta behövde du väl inte få nu ändå, stackare! Härligt med ett nytt ställe att åka till men läskigt att inte Nova kom tillbaka.

Jag tycker du har all rätt att klaga, för di gär det ju hemskt!



Ja nu provar jag att bloggen öppen, hoppas jag slipper ovälkomna besökare igen.

Hoppas att du kan få slippa lite smärta så du kan köra söket.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela