Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Avslutning...

Publicerad 2010-10-21 11:02:21 i Allmänt,

..på tävlingslydnadskursen med Nova var de igår...vi gick igenom alla momenten i 1an å de gick riktigt bra, de vi behöver traggla på e stadgan rakt igenom för hon e så otroligt ivrig när vi tränar så hon e på tå hela tiden...
Har ännu inte fått någon tid hos läkaren för han vabbar å jag hoppas innerligt att jag får komma dit i morgon iaf.
Annie visade en sida som inte e hon så nått e de som inte stämmer, märkte att de luktade konstigt i munnen på henne igår kväll så nu de väl dax för en ny halsinfektion...har ännu inte fått nått svar på Novas biopsier å de e drygt som f***n...ringde veterinären i morse så jag hoppas hon ringer upp ang Annie å att svaren har kommit på "Mufflans" knölar...

Vackra höstfärger på träden en tidig morgon


...och en sen kväll...

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-21 12:04:25

Roligt att det gick bra på kursen igår :)



Sv: Ja, jag ska göra mitt yttersta för att förverkliga mina drömmar :)



Ha en fin dag!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-21 14:32:52

Skoj att det gick så bra på kursen :)

Hoppas du får svar från veterinären snart. Jobbigt att gå och vänta på svar :(



Kramar

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-10-21 23:26:26

Vad kul att avslutningen på eran tävlings lydnadskurs gick så bra :) Ja det är inte lätt när dom är för ivriga.

Har du tävlat nått än med någon av dina vovvar.



Läcker kvälls bild du fått.

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-10-22 09:41:10

Hoppas svaren visar något lindrigt!!!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-10-22 10:25:01

Halloy :)



Nu har jag kollat in din fina hemsida :) Vad kul att få en valp efter sin egen tik :) Vinja ska parars igen 2012 och då ska det följa med en liten hem :) Hon har ju haft en kull i vår hos uppfödaren men hon är inte en foder tik.



Vad spännande att Annie ska få mera valpar :) Men det är inte kul vara utan dom så länge :( Bor du nära din uppfödare så du kan vara med och följa valparnas uppväxt. Fick du vara med när hon valpa första gången?



Ha det så bra idag :)

Postat av: Petra

Publicerad 2010-10-22 12:38:36

Som vanligt fina bilder. Åhh hoppas att vet. ringer snart! Skoj med avslutningen. Jag var iväg i onsdags igen. Dino är hur ivrig som helst. Ha en bra helg om vi inte hörs. kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-22 12:49:58

Sv: Ja, det är en speciell känsla att komma hem! :)



Ha en trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela