Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vissa människor...

Publicerad 2010-11-24 09:14:45 i Allmänt,

...sätter sig väldigt djupt i ens hjärta, även bloggvänner som man aldrig träffat...det finns en alldeles speciell person som funnits i bloggvärlden tidigare men som nu inte bloggar vad jag vet i allafall...denna personen kallade sig för Sniglon...hennes kamp mot ett drägligt liv å alla svek hon gick igenom e inte nått någon människa skulle behöva genomlida...hennes dikten tog tag i ens hjärta å hennes raka å ibland lite burdusa språk...ett naket språk som skrek ut sina ord i drypande hat/kärlek/svek...hoppas att ditt liv börjar räta upp sig då jag vet att du fick ta bort din älskade hund och att din pojkvän avled inte långt efter...läser du de här min vän så hör gärna av dig!!*kärlek till dig*

Tycker de e kul å följa alla era bloggar men har inte ni någon som ni känner mer för även i bloggvärden???... Jag har träffat två st in real life å de e två beundransvärda å härliga "brudar"...Mita å Elvira...Har ni träffat någon även utanför bloggeriet??
Idag e de driver med snö ute å hundarna gillar verkligen att ruscha av sig, skönt att kunna gå utanför här å släppa de för mina ben vill inte hänga med som de borde å jag har naturligtvis fått känningar av " Isch i arsle nerven" å de e inte skönt, vaknade med en jäkla huvud å halsont i morse så de e väl pricken över iet idag...slutgnällt för den här gången =P
Hoppas ni får en bra dag å ta de försiktigt om ni ska ut i trafiken...


Sniglon gillade några av mina foton så här kommer några av dessa!!



Kommentarer

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-11-24 11:33:37

gillar den översta bilden speciellt!



hoppas du mår bättre i hals, huvud och arsle nu än när du skrev! :)



sv: ja det blir najs. :)

njae, kanske inte just DERAS trasa, men en liknande... egen... hehe!



må gott!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-11-24 14:12:14

Jo visst är det så att man får en viss kontakt med vissa bloggare :) Hade vart kul att träffa dem in real life ;)

Hoppas din ischias släpper snart, det gör så förbannat ont, får med det ibland :(



Fotona känns helt magiska :) Jag gillar speciellt det översta :)



Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela