Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Träffade min son...

Publicerad 2010-11-28 18:26:04 i Allmänt,

...igår...alltid lika mysigt...träffade även mina systrar med barn å bihang...
Idag tog John å jag en 2 timmars promis i snöstormen...gick igenom skogen å där räckte snön oss upp till knäna så vi var rätt trötta efter 40 min pulsande genom skogen, dock var lilla fröken kvicksilver helt uppe i de blå å flängde omkring...sa till John att när ska batteriet ta slut på henne å de gjorde de när vi kom hem...båda fröknarna har sovit i fyra timmar nu å ligger å snarkar ljudligt i soffan!!...hoppas er helg varit bra!!



Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-11-28 20:23:25

Kul att du fått träffa din son & släkt:) Jepp, detta är verkligen ett ordentligt hundväder;) Kram

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-11-28 20:26:44

Vilken fin bild på dig och sonen :)

Ja det tar på krafterna att pulsa i all snö, men jag gillar det :)



Kramar

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-28 21:41:14

Vad hittar hon i snön? Tänk att hundarna blir som valpar igen. Men underbart att se deras glädje. Jätte fin bild på dig och din son. Ta hand om dig så hörs vi iveckan. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-11-28 22:12:53

Låter ju kanon härligt att fått en lång promenad med sonen och hundarna :)

Fast snöstorm låter ju inte så skönt, hoppas det inte blåste allt för kallt när ni var ute.



Här har det blåst små jävlar ute och inte varit skönt alls :( Hoppas verkligen att vi slipper blåsten i morgon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela