Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Så nöjd med mig själv...

Publicerad 2010-11-24 14:12:17 i Allmänt,

...e jag nu..trots en jäkla huvudärk å ont i halsen å den sedvanliga värken tog jag mig i kragen å gick till skogs med tjejjerna...de snöar å blåser småjävlar men inne i skogen var de lugnare...lillan fick springa lös å jag hade med mig några bollar så hon hade koll på dessa istället för att fara runt på vilt men å andra sidan luktar de väl inte så mycket när snön driver igen som den gör nu...fick med mig kameran oxxå i detta väder så här e några foton som jag fick till idag!! ha de gott å ta de lugnt i snöovädret


Snöodjuret Nova


Annie håller koll på den ohängda!


Nova


Nova först å Annie efter


Isiga nypon

Kommentarer

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-11-24 15:36:13

shit va mycket snö... vi har ingenting alls här... bara blåser svinkallt! brrr!



sv: tack det samma! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-24 18:40:59

Så söt Nova är med all snö i ansiktet :P



Ha en fin kväll!



Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-11-24 19:56:13

Visst är det härligt med snön om det bara är lite lagom :) Inte så mycke som förra vintern, den var ju hemsk :(



Den här blåsten är verkligen inte skön, kan tänka mig det var mycke skönare i skogen :)



Häftig bild på Nova och all snö.

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-24 21:58:56

Fina bilder som alltid. I morgon blir jag hemma för VAB. Både jag och Maja behöver hämta oss så vi inte blir mer sjuka. Det känns jobbigt att ta beslutet men skönt när man skickat iväg mailet om att man blir hemma. Nu ska här mysas och gosas vila ja du vet. Jobbigt med värken. Hoppas verkligen att du får ordning på det snart. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-25 05:10:13

Sv: Hoppas att du har sovit gott :)



Ha en fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela