Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kvalitetstid...

Publicerad 2010-11-13 14:27:59 i Allmänt,

...med Annie har jag haft idag...Nova e i sitt esse å min värk å hennes fartfylda tokryck passar inte ihop för tillfället. Låter hårt att skriva mem så e de...Annie å jag drog till skogs trots att de spöregnade å John tog med sig Nova på lite äventyr....de e så underbart att bara gå med Annie själv för jag behöver aldrig vara orolig att hon hittar på nått å drar efter vilt eller andra djur...hon e lugnet själv å jag hoppas att lillan lugnar ner sig efter en tid, hon e ju 11 månader nu så de händer massor i kroppen på henne.
Har nyss slängt in en banankaka tills imorn när Johns grabb kommer hit på farsdag...jag ska luta ikull mig en stund på soffan med storstintan å bara njuta...hade med mig kameran trots regnet å fick väl till några foton iaf!
Ha en fortsatt trevlig lördag å ta hand om er!!




Annie



Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2010-11-13 16:04:40

Visst är det skönt att bara vara med en hund ibland!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-13 19:31:04

Jag förstår vad du menare med kvalitets tid. Så känner jag för min dotter Maja när vi är ensama och inte har Dino att tänka på och när jag får ta med mig Dino och inte har Maja jagandes efter oss. Jag tror att man är en bättre matte/mamma på det viset. Hoppas värken ger med sig snart. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-11-13 21:29:19

Kan förstå det inte är så lätt att gå med det lilla yrvädret om du har ont. Men som sagt är man bara 11 månader så är man ju full ibus ;)



Självklart borde hon också lugna ner sig när hon blir lite äldre.

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2010-11-13 23:00:36

Vad tråkigt,hoppas dom repar sig snart dina fina tjejer <3. Ja kul att träna när d egår brahihi,men man får se de positiva i träningen iaf=). Ja de hoppas jag också att de ska hjälpa henne,just nu har hon så ont,inte ens medicinerna hjälper speciellt mkt=/. Ha en trevlig helg & pussa flickorna från oss. Kramis

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-11-14 00:07:48

skönt med egen tid <3

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-14 08:38:54

Vid 11 månaders ålder kan dem vara ganska vilda, men det lugnar ju ner sig med tiden :)



Hoppas att värken ger med sig!



Gillade Väderdatorn!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-11-14 09:23:56

Sv: Ha en fin dag ni också! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela