Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Trodde...

Publicerad 2010-05-28 14:53:40 i Allmänt,

...att de gick åt rätt håll med värken men icke sa Nicke...John drar till Isle of Man på tisdag med hojjen så han blir borta nästan två v...hoppas de ger sig så hundarna får sitt iaf...tänker inte skriva nått mer men önskar er alla en underbar helg med allt vad det innebär!


Vill ju inte att mina fina ska fara illa nu under dessa veckor om
jag inte blir bättre i kroppen...får göra det bästa men det e inte
gott nog anser jag

Kommentarer

Postat av: Jeanette,Sly & Enya

Publicerad 2010-05-28 15:35:25

Hej vännen, hoppas att "värkmästaren" avtar & du kan njuta av lite träning nästa vecka;-) Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-28 18:08:25

Stackare :( Hoppas värken ger med sig lite snart! Styrkekramar

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-29 18:55:56

Jobbigt att du inte känner dig helt pigg! Hoppas verkligen att du mår bättre snart!



Sv: Kan förstå att man inte vill betala så mycket i månaden bara för att det är kallt ute!! Mitt hus är inte heller isolerat, men jag har en kamin som glöder hela vinterhalvåret - och tydligen även under försommaren... :S

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-29 19:06:53

Direktverkande el är ett djävulens påfund!!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-29 19:34:40

Vi får hålla tummarna för att de huset blir ert! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela