Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Spår för båda tjejjerna...

Publicerad 2010-05-30 14:06:09 i Allmänt,

...blev det idag....John åkte ut med spårgänget och spårade med Annie medans jag åkte till valpkursen då vi skulle lägga skogsspår...trodde att Nova skulle vara väldigt focuserad på det då hon både e noga och focuserad på fältspåren men icke sa Nicke....kan väl inte säga att det gick skitdåligt men förvånad blev jag!. Idag blir det nu lugna gatan här hemma....Nova gjorde illa sig i skogen och går på tre ben mellan varven, har känt igenom hennes ben och även tänjt å tryckt ihop benet utan någon reaktion....så vi avvaktar med att se hur hon e under dagen...båda tjejjerna ligger utslagna efter dagens övningar. Nova var rätt rolig när vi var ute å spårade...efter hennes spår så hittade hon en stoooor vattenpöl med skräddare som for omkring på vattnet...hon körde ner hela huvudet under vattnet å försökte få tag på de å höll säkerligen på i 10 min innan jag bröt...sen när vi gick en vända efter kursen så följde Madde med å gick en sväng å hennes hane gillade oxxå den vattenpölen å la sig så fint i vattnet*L*...härligt med dessa valpar...man har ingen aning om vad de hittar på för saker...Madde var väl mindre imponerad av att stoppa in den dyngsura lilla Schäferkillen i bilen!!


Nybadad Annie


ETT STOOORT GRATTIS TILL DOTRA MI OCH HENNES
LUZZA SOM FICK ETT 2 OCH HP!!!!!

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-30 14:33:04

Aj, vi får hoppas att hon inte skadade sig allvarligt! Kanske en liten sträckning?



Sv: Ja, vi får kämpa på, men just nu står arbetet stilla. Gillar inte att det blir ytterligare en fördröjning...

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-30 18:13:37

Hoppas att det inte är något allvarligt med Novas ben!

Grattis till Luzza =)

Så fin bild på Annie =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela