Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Regn, regn...

Publicerad 2010-05-18 12:05:48 i Allmänt,

..ja nu har det regnat i dagar två men det e väl inget att hänga läpp för...har nyss kommit in efter en timmes promenad i skogen med tjejjerna...vi e nog lika blöta å skitiga alla tre...Nova den lilla hulliganen for raka spåret upp i den obäddade sängen å körde ett race där....hmm...MÅSTE bädda innan jag drar ut på dessa blöta å skitiga äventyr!! =P...jag som bäddade rent igår men det kan man väl inte tro idag!!*L*. Lillskiten vägde 21,8 kg i måndags å blir 5 månader nu den 21...vad tiden springer iväg...hon e så högbent nu så ibland tar jag fel på henne å Annie*L*. Har kommit in i en period då jag inte trivs med mig själv, blir så frustrerad över att jag inte kunde fortsätta arb.träna med trädgårdsbestyret i gamla Linköping...trivdes ju så bra och jag vill verkligen inte gå hemma längre. Men måste få ner min värk i ett i mitt tycke normalt läge och medicinerna måste jag oxxå komma ner i... men men sånt e livet bara att försöka gilla läget men det e svårt när man vill så mycket men kroppen vill inte alls hänga med i mitt tänk!! Lite foton från idag...hällregnade så de blev inte de bästa men det syns nog vad det e för motiv på de iaf!!


Lillan i full fart mot Annie


Tar tag i Annies halsband för att hänga med!!


Nova ska promt busa med Annie


Kaxproppen Nova!!<3

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2010-05-18 13:26:52

Sötisarna!!

Som sagt kom ner så kan du sitta i solstolen medans jag klipper gräset =)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-05-18 13:54:24

Så fina dom är!!! Dom börjar bli riktigt jämnstora nu. Lilltjejen ser verkligen ut att ha mycket egen vilja. Grattis! till ett lugnt liv när hon har fyllt 3 !! sagt av en som vet. Hi Hi !

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-05-18 14:00:20

...låter som ett förträffligt förslag Mita!!!L

Mikaela så du menar att jag har 2 år å 7 månader kvar?!!?L

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-05-18 15:43:40

Absolut! Det är bara att gilla läget.

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-18 17:26:04

Bagheera brukade också hänga sig i Debbies halsband när han var liten :P Ibland blev Debbie skitsur för det :P

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-18 19:22:49

Oj vad Nova har växt =) Så fina dem är både Annie och Nova =)

Postat av: stina

Publicerad 2010-05-23 20:09:02

Jag säger som förra skrivaren: Oj, vad Nova har växt! Och hon är jättefin.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela