Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nova e gratis...

Publicerad 2010-05-30 19:22:29 i Allmänt,

...just nu...förbannade hund rent ut skrivet...höll på utanför huset å tränade in ståendet inför utställningen som vi ska gå på den 19-20 juni på SSU rottisutställningen i Södertälje....funkade hur bra som helst då de kom någon gående på gruset....såg inte vem först men Nova fick ett riktigt skall å drog som en avlöning mot personen som jag då såg var min granne som e livrädd för hundar å han drog iväg i panik...hon riktigt råskällde å sprang emot honom...Annie lufsade efter å undrade väl va de va....FAN så tråkigt...det här e första gången hon gör på det här sättet så jag var inte alls förberedd....förbenade byracka!!!....måste prata med den stackarn för han drog som sagt ifrån gården...pinsamt  men gjort e gjort....så nu blir de stenkoll på fröken madam hädanefter!!






mmm...skäms på dig Nova!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-30 20:42:16

Det är väl typiskt att det är de som är mest hundrädda vovvarna skall skälla ut. Men de känner på sig vilka som är rädda, min Nova kan också göra så. Fast hon gör det även ibland med vissa som inte är rädda, de har hög intrigitet rottisarna! Hoppas att grannen inte blev arg nu bara!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-30 22:19:06

Usch, så trist :/ Ibland kan man bli vansinnig på hundarna :/

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-30 22:29:51

Vovven borde skämmas! :/

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-05-31 11:39:30

Ush så trist!! Fy fy...



Bara att be snällt personen om ursäkt!

Postat av: Mita

Publicerad 2010-05-31 18:16:01

Lite valpbus =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela