Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Läkarbesöket...

Publicerad 2010-05-24 15:50:42 i Allmänt,

...blev ju ingen höjdare, han blev inte glad över att jag arbetstränat i gamla Linköping med trädgårdsbiten å förstod inte vad varken Arbetslivsresurs eller AF tänkte på när jag började där...men va fan då...jag måste ju få inse mina begränsningar å inse fakta att jag kommer aldrig kunna jobba med detta yrke...det e alldeles för tungt även om det e ett varierande arbete. Jag hade ju väntat länge nog innan jag gick trädgårdsutb. och när jag äntligen fick fingrarna ur så blev det bara en säsong på Plantagen innan allt började spåra ur...suck...VILL JU arbeta inom detta men nu inser jag ju att det inte funkar...blev sj.skriven till den 19 juni och hoppas att jag kommer ner i "normal" värk och kan börja med något annat som inte e så tungt....


Får väl ge mig på att fota blommor istället!! =P

Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-05-24 22:23:13

Jag kan förstå att du vill jobba inom branschen då jag kan tänka mig att det är ett rätt roligt jobb och framförallt varierande. Som du säger så vill man ju själv komma till insikt med att det inte fungerar. Hoppas att värken kan tona av lite för dig <3

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela