Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ja vad säger man...

Publicerad 2010-05-12 08:16:09 i Allmänt,

...var på AF på ett möte igår där vi skulle göra en handlingsplan för mig då min kropp inte pallar trädgårdsarbetet. Båda två som var med på mötet var väldigt pessimistiska i mina ögon å ville ha mig sjukskriven. Ja, jag vet att jag mår skit i kroppen det behöver inte någon annan tala om för mig, från att ätit 2 tabl 2ggr/dag till 5 tabl 3ggr om dan så e de mycket. MEN jag ville ju kolla min kapacitet inom trädgårdsbiten å de visade sig att det inte funkade. Vill ju prova på något annat istället men de var tveksamma båda två...suck...Försäkringskassan e på mig om att jag ska jobba minst 10 tim i veckan å Arbetsförmedlingen vill ha mig sjukskriven...står snart som ett fån å spelar på läppen...Jag kan förstå AF resonemang på ett sätt men att bara gå hemma gör mig galen...å inte minst den s.k ekonomin som inte e mycket att hurra för...men men...e väl bara å bråka vidare men energin börjar tryta mer å mer. Idag e de kalasfint väder å de e avslutning på Arbetslivsresurs...åker nog ut till skogen en sväng efter det...ha de bäst!! kramelikraaaam


Älskar verkligen dessa vackra fåglar

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-12 18:16:53

Fan, vad jobbigt att fastna mellan FK och AF! =(

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-13 14:49:35

Det är en jobbig resa att vara sjuk och bollas mellan FK AF :( Hoppas att det löser sig till det bästa för DIG! Styrkekramar till dig =)

Postat av: Mita

Publicerad 2010-05-14 09:51:39

Kram på dig och ta dig en skön helg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela