Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ibland känns det...

Publicerad 2010-05-26 14:16:43 i Allmänt,

...som att jag håller på å bli heeelt dum i huvet, tankarna snurrar å jag undrar om livet ska behöva vara så här???. När värken sätter in så blir jag så jäkla slut...orkar bannemig inte göra något hemma å försöker verkligen vara trevlig men det e inte lätt...ibland så känns det som att livet inte e värt att fortsätta på det här sättet....allt bråk med FK tar ner mig helt, att vara utan pengar å försöka förstå deras jakt på en för det känns verkligen personligt när jag månad efter månad får ringa å se om de satt in några pengar, att behöva ringa runt å förklara sig att jag kommer betala mina räkningar men får inga pengar förrän det å det datumet...ja livet suger som f****n just nu...känner ingen glädje i nått längre å det stämmer inte in på mig....jag e en livsnjutare till fullo men känner inget alls nu....jag försöker å försöker men stöter bara på en massa hinder hela tiden...NÄR ska saker å ting vända??...det görs naturligtvis inte av sig självt men allt skit som bara e igång nu gör mig tokig...jag älskar mina barn, gubben å hundarna...det finns inget bättre än de, jag har jättefina vänner oxxå för den delen...men orken tryter....tryter för att jag aldrig får känna lugn å harmoni...jag får oroas varenda jäkla månad...å de suger som f***n...jag orkar snart inte bry mig mer....orkar inte belasta tillvaron längre...men efter regn kommer sol sägs det ju...så det e väl bara å bita ihop å fortsätta trampa runt i skiten =(

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-26 15:30:34

Fy så jobbigt :( Det är väl ingen tröst men jag går igenom samma visa =( Folk säger att man blir inte lycklig av pengar, nä men men slipper oroa sig hur man skall kunna betala räkningarna och ha råd till mat, unna sig något ibland. Det är ett helvete att inte få pengarna i tid eller att inte få några alls! Allt strul med FK och pengar gör att man spänner sig och blir stressad och det leder till mer värk! Fattar de inte det?

Jag är glad att jag har min lurviga skyddsängel som får mig att tänka på annat och ger mig livskvalite. För livskvalite är något som jag tycker alla människor är värda oavsett om man är frisk eller sjuk. Tror inte FK håller med mig bara!!

Styrkekramar till dig =)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-26 16:57:04

Jag lider verkligen med dig :( Finns det inget vi kan göra för dig?

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-26 17:02:33

Ja precis, folk är snabba med sina kommentarer men som du säger så är man inte ute och ränner när man är som sämst och dessutom så bara för att man har ont och mår dåligt så kan man faktiskt få ha hela och rena kläder på sig och piffa till håret, kanske sminka sig ibland. Nä men då skall man se ut som ett levande lik för annars är man inte dålig. Skitsnack säger jag bara!!! Man behöver få känna sig fin ibland även om man är dålig för det gör gott för själen =)

Kramar

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-26 17:11:48

Sv: Så lite så. Känns lite svårt att stå bredvid och inte försöka hjälpa till!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-26 17:22:54

Ah ok, jo jag går med mest i hundkläder men ibland om man är bortbjuden så vill man ju inte gå i hundkläderna!

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-05-26 20:48:20

Ja Kicki jag lider verkligen med dig och som Henrik skriver känns det för dj-----ligt att inte kunna göar något.

Love you.

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-26 21:08:53

Sv: Jo, jag förstår dig, men samtidigt ska man inte behöva känna så. Man måste få skriva av sig :)

Postat av: Mita

Publicerad 2010-05-26 21:45:43

Förstår att du har det tufft med värken och AF och det är inte så lätt att se ljusglimtarna när man har det tufft, men det kommar att lösa sig för dig en dag, var så säker.

Kram Mita

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-27 08:00:31

TACK Alla, ni e så gulliga!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela