Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Helgen...

Publicerad 2010-05-16 19:58:49 i Allmänt,

...har bara försvunnit trots att jag inte gjort så himla mycket. Kicki å jag var ute å la spår till tjejjerna i lördags morse å sen idag har Jeanette å jag kört lite lydnad... Annie har äntligen börjat löpa så nu ska vi planera in lite tävlingar framöver!!!. Gick väl inget vidare med träningen idag men Annie men det finns ju orsaker till det med löpet menar jag...hon e så ojämn i sina löp, ibland märker man knappt av det å ibland så går jag omkring med ett betongblock i kopplet. Nova e duktig tycker jag...vi tragglar småstunder med både lydnadsbiten å spåret och det ger resultat...vill GRATULERA Mikaela och hennes Aussie som fått titeln KORAD idag!!!...sååå kul!!!...får se när Annie kan tituleras detta...MT testet e ju avklarat, nu e de bara exteriörbeskrivningen som ska göras...uppfödaren ska nog fixa det i juni på SSU i Södertälje. Nu ska jag ta å dricka min underbara Cambridge dryck med kaffe, har tappat bort 2,5 kg på två dar...underbart...nu e de bara 20 kg till!!! =P


Saknar mina kids så jäkla mycket!!!<3


Älskar er <3<3

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-16 20:37:04

Sv: Ja, man får vara nöjd med hur det blivit så långt :) Helgen har varit bra, men en envis hälta hos en av hundarna har satt käppar i hjulen när det kommer till träning :/ Men det ska väl lösa sig.

Postat av: linaa vilken pina

Publicerad 2010-05-17 01:05:54

Saknar dig med mammi<3



Såg du bilderna i bloggen? haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela