Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

E så glad...

Publicerad 2010-05-27 08:40:27 i Allmänt,

...att jag åkte ut med tjejjerna å John å spårade igår med det härliga spårgänget...att få lägga tankarna på något annat trots att värken river i kroppen...John spårade med Nova som gick så himla bra!!. La ett spår till Annie med två vinklar men jag schabblade bort det för henne. Vi spårade i högt gräs å trodde att spåret skulle synas men det gjorde det inte så jag bröt efter en stund...hon gick bra på spåret men när första vinkeln kom så hittade vi inte rätt då det gått en massa annat folk där. Men men...glada vänner som förgyllde vår tur var det som behövdes för stunden.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-27 10:58:41

Tack :) Skönt att höra att det känns lite bättre idag =)Härligt med glada vänner, man får energi och glädje av att bara träffas och umgås lite. Skönt att du fick kommit iväg lite. Vilken underbar bild på tjejerna. De är så vackra =)

Kramar

Postat av: Micke

Publicerad 2010-05-27 23:17:33

Helt underbart foto... Ryser av välbehag :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela