Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Arbetsträning och...

Publicerad 2010-05-03 16:27:02 i Allmänt,

...träning med den fyrbenta med Jeanette på klubben idag. Arb.träningen kändes riktigt bra tills för några timmar sen, då började den satans värkmästarn att jobba för högtryck igen, kanske inte så konstigt iof...klippte ner tre klätterrosor helt och hållet som hade frusit sönder i vinter...men när jag höll på kändes det helt ok. Åkte upp till klubben med Annie och tränade med Jeanette och hennes hundar...gick riktigt skapligt trots att löpet verkar va i antågan...har sovit en stund å de va välbehövligt. Pratade med Hyresgästföreningen som vi varit i kontakt med tidigare gållande vår hyresvärd och hans beteende....vi har inte kunnat stänga balkongdörren sen i början på februari, sopor över hela gården för att han inte ordnar fler soptunnor och kråkorna härjar runt i dessa...vi har haft 150 kr mer i garagehyra än de övriga hyresgästerna trots att deras garage e större....ja listan kan göras lång å jag blir bara upprörd över hans jäkla attityd....lite Alfons över honom..."jag ska bara"...."jag noterar det" å så händer inget mera...näpp lite fina foton på Annie in action livar upp mitt humör så här kommer de!!!






TACK Jeanette för att du ville fota...nu e du å kameran ett team!!

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Enya.

Publicerad 2010-05-03 19:01:28

Skönt att hoppet "fastna" på foto denna gång;-) Ja, man får positiv energi av hundträning! Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-03 21:36:16

Nej precis jag tycker inte heller att man gör så. De frågade inte ens om det var ok att de hade med sig hunden och så lät dem den springa runt som om vårat hus var en rastgård. Det finns ju en del saker som man är rädd om i hemmet lixom.

Tråkigt med din värk :( Jag kan också göra något ibland som känns ok för stunden men sen kommer värken smygande :(

Åh så fina bilder på Annie, hon hoppar så snyggt =)

Ta hand om dig! Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-03 21:59:03

Jo precis det hör till vanligt folkvett. Valpar är ju livliga men denna valpen var den mest extrema jag någonsin har träffat. Den kunde verkligen inte koppla av och sen att den var så dominant. Den visade sig inte undergiven när Nova sa att det var nog utan högg henne i örat och gjorde flera utfall :(

Ja det ser så läckert ut när hon hoppar =), måste försöka be någon att hjälpa mig att fota Nova när hon hoppar :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-04 14:32:05

duktiga annie. saknar er!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-04 15:39:03

Härliga bilder - det ser så graciöst ut :)



Sv: Ja, vi vill väl inte stressa fram allt :) Saker och ting måste få ta tid så att man kan minnas det med ett leende :)

Postat av: Mita

Publicerad 2010-05-04 19:12:33

Men vad säger Hyrestgästföreningen då?

Ni måste ju få hjälp med detta..

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-05-05 07:02:36

Mita!!...de har ringt honom två ggr nu...HF ringde hit oxxå för att se om nått hänt så de visar sig väl här snart vad som kommer att hända!!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-05-05 08:40:05

Sv: Tusen tack! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela