Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vet att de blir...

Publicerad 2010-03-25 07:51:41 i Allmänt,

..mycket skrivet om Casper men det e MIN blogg å passar det inte så ge faaan i att läsa då!!!... fick en kommentar om mitt ältande av Casper.... MEN de e som skrivet MIN blogg och för mig känns det BRA att få skriva av mig...Så sluta läs NU om det inte passar vederbörande!!. Har ju som jag skrivit innan börjat med arbetsträning vilket känns jättebra, tog nog i liiite för mycket igår då natten har varit annat än snäll med min kropp, VET ju att det kommer att kännas mer då jag gör saker jag inte gjort på 3-4 år så de e bara att bita ihop...hade ont i halsen igår kväll och nu på morgonen hade jag oxxå feber, inte mycket men det räcker till för att jag ska hoppa över arb.träningen idag...har börjat plocka undan Caspers saker men det går trögt...påbörjar de men kan inte fortsätta...matskålarna och kattlådan har jag tagit bort men inte hans klöspelare som finns i sov och vardagsrummet...det kommer nog ta ett tag innan de smälter in helt att han e borta...trots försäkringen så slutade notan på 3600 med kremeringen...men det e de ju värt...ska ha en separat kremering då jag vill få hem honom... OCH ja, jag vill ha honom här...



Morgongympa...tidig morgon på Tinnerö

Kommentarer

Postat av: SONEN!

Publicerad 2010-03-25 11:31:30

vad är det för en idiot , ge fan i att läsa om det inte passar !

IDIOTI !!!!!!!!!

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-03-25 15:36:55

Det som är så skönt med bloggen är just att man kan få vädra sina tankar och känslor. Tråkigt med människor som inte respekterar andra... Sörj du din familjemedlem & lägg inte energi på människor som inte har annat för sig än sprida illvilja. Kram

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-25 18:37:43

Jag tackar så mycket för detta! =)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-25 18:38:50

Irriterande att folk ska lägga sig i vad man skriver - gillar de inte bloggen är det bara att låta bli!

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-03-25 19:01:48

Håller helt och hållet med de övriga.

Vad är då en blogg om man inte ska skriva av sig. Skit i dom, fortsätt skriv.

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-03-25 20:41:55

Sorg kommer man inte över. Men man kommer igenom den. Så du gör helt rätt att skriva om Casper. Bra också att prata. Så gör det så mycket du behöver. Vi är nog många som stödjer dig. Kram!

Postat av: Jonna & Svante

Publicerad 2010-03-27 09:10:56

Håller med i det du skriver, passar det inte behöver man ju inte läsa!

Kul att du trivs på arbetsträningen! :)

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela