Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vad glaaad jag blir...

Publicerad 2010-03-12 15:01:21 i Allmänt,

...ska få sätta upp mina foton i en djuraffär då innehavaren har sett mina foton i min fotoblogg och även på min hemsida till hundarna. Idag var jag inne och skkulle köpa ÄNNU FLER bitleksaker till Nova och vi började prata om mina foton, hon ville sjäkv få sina hundar fotograferade och tyckte att jag kunde sätta upp lite i butiken och om folk ville så skulle vi bestämma en dag då vi kunde fota några hundar i stöten å få lite rullians på mitt fotointresse...WAOW...SHIT...de här händer bara inte??...puls på 300 MINST!!!....jaja, jag ska inte gå händelserna i förväg MEN bara att någon tror på mina foton e belöning nog!! Ha en underbar helg, den här "karamellen" kommer jag suga på läääänge!! =D



Svante


Blixtra

Annie med gässtrå i mungipan

Sollan

Annie

För mig behöver inte fotot va helt om ni förstår vad jag menar, de kan vara en
del i en rörelsemen man ska ändå förstå fotot...gillar att fota huvudbilder
där man kan se uttrycket i ansiktet klart å tydligt

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-12 15:27:49

Åh vad roligt för dig Kicki :) Förstår att du är glad. Perfekt ju, du som gillar att fotografera och sen att det är hundar med, kan ju inte bli bättre :)



Jag gillar med att fota huvudbilder :)



Ha en fin helg!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-12 17:13:42

oooh vad kul!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-12 17:14:20

Nä, fotot behöver verkligen inte vara helt - genom att kanske bara få med en del av ansiktet kan man skapa väldigt fina och intensiva bilder :)

Postat av: Mita

Publicerad 2010-03-13 09:36:34

Fantastiska bilder!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela