Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Solen skiiiner...

Publicerad 2010-03-15 15:34:20 i Allmänt,

...himlen e blåååå....och jag e bara så himla glad idag...var först på Aura där vi fick lite info om hur saker å ting fungerar kring arbetsträningen och vilka hjälmedel som finns att tillgå, humöret har varit i botten då jag fått snäsiga och otrevliga kommentarer när jag ringt om just arbetsträning....efter det var John å jag ute med hundarna en sväng och sen gick jag till djuraffären med mina foton, hon vill verkligen att vi ska göra något av dessa och även med fotografering av hundar!!...LYCKA!!!!....sen ringer de från Gamla Linköping och vill träffa mig på onsdag om arbetsträning....WAOW...kan en dag se så mycket bättre ut???...inte i mitt fall iaf!!*L*...tralalalalaaaaaaa =P. Näppedi...ska luta omkull mig i soffan en stund, var uppe tidigt för att vaccinera hundarna och ta en blodstatus på Casper...imorn får vi svar på gammgubbens prover och hoppas att de inte e så allvarligt men han e tolv år nu å har varit frisk som en nötkärna fram tills för ett år sedan då han fick hjärthosta men som skrivet, pigg som han brukar vara, e ju vikten som jag e lite orolig för!!...kramelikraaam å ta hand om varandra!!<3

.

Min lilla följeslagare genom åren!!<3

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2010-03-15 17:55:01

Men grattis, här går det verkligen åt rätt håll!!

Kramar från mig.

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-15 19:03:28

Ja, man får vara försiktig när man går ut i dessa dagarna. Lyckligtvis har jag klarat mig från att cykla omkull - även om det varit väldigt nära många gånger! =)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-16 05:30:17

God morgon! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela