Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Mormor..

Publicerad 2010-03-09 06:10:27 i Allmänt,

...sträckte ut sin hand och du tog den varsamt och lämnade oss inatt...äntligen e ditt lidande över MEN sorgen att inte få höra dig skratta och komma med dina underfundiga kommentarer, den sliter i mitt hjärta just nu...det här var det bästa för dig, mormor tar dig med till månskensberget där ni får ha det så bra...min fina lilla morfar...tack för allt du gett mig...kramar om å hoppas du kommer att ge dig till känna så jag vet att du har det bra!!



I natt 02 somnade du in 93 år gammal<3

När dina steg har tystnat, finns ändå ekot kvar.
När dina ögon slocknat, vi alla minnen har.
Vi spar dem i våra hjärtan, tar fram dem då och då. Så kommer du för alltid, att vara här ändå.


Du somnade stilla när färden var slut.
Från allt vad du lidit.
Du nu vilar ut.

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-03-09 08:52:32

Tråkigt för dig men skönt för din morfar.

Tänker på dig. Kram

Postat av: Maria B

Publicerad 2010-03-09 08:58:24

Det är så svårt att med ord kunna ge tröst & stöd i en stund som denna. Men jag vill med dessa ord ge uttryck för mitt varma deltagande i Din sorg, Kicki. Tänk på att Din Kära Morfar har det bra nu. Må så gott & Kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-03-09 09:07:53

...jag vet att morfar har det bra nu...hans sista önskan e uppfylld...

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-09 16:59:26

Jag beklagar sorgen :(

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-09 17:58:51

Vila i frid, jag beklagar sorgen :( Kramar

Postat av: Mita

Publicerad 2010-03-09 18:24:45

Så vackra ord om din morfar och tänk 93 år, inte illa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela