Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Härlig förmiddag...

Publicerad 2010-03-14 13:09:46 i Allmänt,

...John å jag åkte ut till Sätravallen för att gå med hundarna, var inget upptrampat direkt så vi tog en långpromis på isen...solen sken å de va vindstilla. Såååå underbart å solen tog nog lite i ansiktet oxxå!!*L*...jag som e så nojjig att gå på isen men det var fler än oss som gått dör tidigare så de kändes lugnt. Imorn blir det vaccination för både Annie och Nova...Casper har ju gått på hjärt och kortison mediciner så honom ska vi ta en blodstatus på då han på kort tid har tappat en massa kilon...han e snart 12 år men han e pigg å e med som vanligt, men vikten bekymrar mig rejält....hoppas de  inte e nått allvarligt =/...lite foton från idag kanske?!?...nåja här kommer de iaf!

Det sket sig från början, jag som ville ta ett dopp!! =P


Någon som glömt sin solstol på isen?, väl fastfrusen
så den som glömt den får nog vänta ett tag till........

Bus med bollen va en given lek

Annies bakhasor e i fara...

...och hennes öron

Härligt va de iaf!!

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-03-14 14:54:47

Oj vad lilla Novadamen växer! Häller du Blomstra på maten?

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-03-14 16:05:01

Haha....ja man skulle nästan kunna tro de Mikaela!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-14 18:39:17

Hunderbara bilder mor!! som vanligt<3

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-15 12:21:48

Allt blir roligare i snön bara solen skiner :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela