Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Haft svårt...

Publicerad 2010-03-24 06:55:19 i Allmänt,

...att sova inatt...kan inte fatta att Casper inte finns längre...inte här iaf... igår började jag dessutom att arbetsträna i gamla Linköping med trädgårdsbestyr, vi gjorde iordning växthuset då de ska ha någon form av utställning i påsk. Känns i armar och nacke trots att de bara var lite rensning av växterna. I dag står beskärning på tur!...får se hur det går, jag är bara där 2 timmar om dan så de blir en mjukstart förutom fredagar då vi kommer vara på Aura. Det kändes bra iaf, de e bara två stycken som jobbar där så de "tog hand om mig" på ett bra sätt igår. Åkte ut till klubben med doggsen igår och gick en sväng för att rensa skallen...de e rofyllt att gå där ute och mitt på dan e man rätt ensam...skönt!! Hörde lärkan för första gången i måndags och har även sett krokus å snödroppar kika fram såååå nu e väl ändå våren på vääääg....

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-24 08:42:29

Jag förstår att du har haft svårt att sova i natt. Inte lätt när man mister en nära vän :(



Sv: Utan kaffe stannar Henke.

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2010-03-24 09:24:20

Åhhh vad jobbigt. Söt kisse var han juh också. usch alltid jobbigt när man måste ta bort sina älskade. Men ibland så är det beslutet det bästa. vet då våran underbara Gizmo sprang bort, vi vet inte om han blev påkörd eller om han togs hand om av någon annan. Men jobbigt var det iaf för som du skirver så är katter väldigt speciella dem också<3. Kramar till dig!

Postat av: fia

Publicerad 2010-03-24 16:23:36

Beklagar sorgen:(



Ja vi ska gå en kurs nu snart hade vi tänkt, vet dock ej vart än men någonstans blir det :)

Antingen för Anders eller Tomas vi har inte bestämt oss riktigt än, så det ska bli riktigt kul:)

Postat av: Micke

Publicerad 2010-03-24 18:47:40

Tråkigt med katten. Bra att du tänkte på kattens bästa framför dig själv. Kramar om

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela