Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Gott å blandat...

Publicerad 2010-03-08 15:51:51 i Allmänt,

...blir det väl att skriva om, idag var första dan som Aura gav mig något...det handlade om självkänsla och självförtroende vilket e nått man behöver för att orka med och klara sig bra. Inser mer och mer att jag måste börja tänka mer på mig själv och mitt egna välbefinnande för att orka klara av annat oxxå. Det gav mig ännu mer att tänka på...John å jag åkte upp till klubben och tränade med Annie, funkade riktigt bra...John körde fria följet med henne och jag körde rutan, hindret och inkallning med ställande...hindret funkade relativt bra, men fick ett snett uthopp så jag gick tillbaka ett ste och använde bollen som en morot....härligt väder e de ju så nog mår man lite bättre...


Nova bland buskar å snår


ett bra uthopp!!


...och ett lika bra tillbaka hopp


John å Annie i fritt följ

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-08 16:08:02

*Jasså hon börjar växa och lägga på sig hon också det lilla charmtrollet.

Du får höra av dig när du tycker att hon är redo att träffa våran huligan, hehe och se hur han beter sig :) skulle vara kul.

Underbart fina bildera har du på bloggen iallafall..



Kram kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-08 16:50:14

Ja det blir ofta så att man tänker på andra och glömmer av sig själv, inte bra! Kul att träningen gick bra, fina träningsbilder :)Jag skall själv iväg på kurs med Nova snart. Kram

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-08 19:41:16

Ja, dagen har varit bra. Intensiv, men bra :) Trevlig kväll!

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-03-08 21:12:36

Heja husse! Det ser ju riktigt bra ut!

Postat av: stina

Publicerad 2010-03-08 22:03:02

Alltid lika härligt att se dina foton!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela