Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Dagens skörd...

Publicerad 2010-03-10 15:27:47 i Allmänt,

...av foton kommer här...en tur till klubben rensar alltid skallen på mycket, planeringen på att starta i lydnadstvåan börjar ta form och kanske ska vi anmäla oss till den 18 april för att bara se hur mycket vi har kvar att träna på!





Liiite snö finns kvar på grenarna och solens strålar ger sig tillkänna

Här e de full fart framåt

Nova 11 v

Annie har span på nått längre bort å vill inte

alls va med på foto, kanske därför den lite

sura uppsynen!!!*L*

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-10 16:40:54

Ok jag skall prova det, har inget kommando nu. Tack för tipset!

Kul med lydnadstävling. Jag funderar med på att anmäla mig snart. Har aldrig tävlat innan så jag får ta första gången som träning :) Se hur det går till och så :)

Fina bilder, speciellt dem på dina fina töser :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-03-10 17:20:29

Ja, nog lär man få se en mindre störtflod när all snö smälter... Jag kan räkna med att gräsmattan i hundgården bitvis förvandlas till lervälling... :/

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2010-03-11 07:52:40

Tackartackar=D! Okey ne de e sant det men en stooor åker då med gräs=D? Jag iag fråga om fler är intresserade av att komma=D! HIHI får hoppas på det iaf=D! Läste om din morfar så tråkigt men nu får han en härlig vila med sin älskade. Styrkekramar till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela