Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

YEEEESSS!!!!...

Publicerad 2010-06-07 07:49:38 i Allmänt,

....blev så glad när jag ställde mig på vågen i morse...har gått ner 7,5 kg nu!!...mitt mål e 10,5 till så de finns att jobba på!!....e ju nästan halvvägs å de har gått riktigt bra!!...kanske går bättre när jag får komma ut mer på mina långisar som inte blivit av i samma utsträckning som förut, å idag visar det sig on lillan har blivit bättre i benet, tittar jag på henne när hon går så ser det iaf ut så. Igår var vi på klubben å körde med spårgänget, körde lydnadsbiten och uppletet...hon blir lätt slut Annie...på slutet var det rätt segt men tyckte hon skötte sig bra...uppletet gick oxxå väldigt bra tycker jag....känns som att vi e på gång både med spåret å lydnaden för hennes del...har bestämt mig för att tävla i aug på klubben men måste hitta lite andra tävlingar oxxå så vi kommer igång...hade ju som mål att ta ett LP2 men har inte tävlat nått i år så vi får lägga på ett kol nu...ha de gött å ta hand om varandra!!


Gillar å kolla på Speedway...lite foton från Motala

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-06-07 12:03:00

Grattis till nergången :)



Ett litet tips: Läste lite om vibrationsplattan jag har. Den ska visst vara väldigt bra mot värk - kanske finns det något gym i din närhet som har en sån liten platta? Varianten för människor är mindre och betydligt billigare, så kanske kan du rent av skaffa en själv!



Ha en fin dag!

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-06-07 21:15:13

Ja Kicki jag håller nog med om Vib plattan gick ju själv på spahuset här i Örebro förut och det var skönt och gjorde faktiskt gott. så varför inte prova.

Grattis till vikten.

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-06-07 21:18:49

Ja det är inte utan att jag håller med. Gick ju ett tag på Spahuset här i stan och vibbade. Det var skönt och man kände sig mycket smidigare. Så varför inte prova.

Grattis till vikten, ska själv börja att se till att gå ner jag också.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela