Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken dag igår...

Publicerad 2010-06-21 07:47:37 i Allmänt,

...klev upp kvart i fem för att packa ihop oss för att åka till Södertälje på SSU- Rottweiler specialen...först så gjorde vi exteriörbeskrivningen och hon blev godkänd, fick nu titeln KORAD som man får när man gjort godkänd mentaltest (MT) och exteriörbeskrivning. Och omdömena vi fick i utställningensringen var bara så bra...vi fick SG (ser gut) men fick ingen placering...om man kikade på hundarna som blev placerade så gillade domaren små rottisar men vad gör väl de...hon e min pärla oavsett placering eller inte, kritiken var suveränt bra...finns att läsa på hemsidan om någon e intresserad www.rottisannie.dinstudio.se och under fliken Annie
...seeeen...till nått riktigt skojj, en vän från många år tebax som jag inte haft kontakt med fick tag i mig för några månader sen efter att ha letat lääänge....så hon och hennes man kom till Södertälje från Bålsta...ett kärt återseende vill jag lova...vi har inte träffats på 21 år så de va mäktigt!!*L*...att de dessutom firade 30 årig bröllopsdag å åkte för att träffa mig de va inte illa!!!Här kommer ett gäng foton från gårdagen!


Annie å jag, John fotade


Min fina!


Uppfödaren ställde sin Delta med SG å fin kritik


Nova med syrran Doris å uppfödaren


..å så klart Kikki som e sig lik efter så många år!!


Kikkis hund Foppa


..och hennes Daisy

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-06-21 10:22:37

Du ska vara stolt - hon är verkligen jättefin :)



Sv: Ja, man måste ta tag i övningarna så att det inte förvärras!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-06-21 11:32:40

sv: tack! ja dom säger det iaf. hehe!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-06-21 12:25:16

Sv: Så tråkigt att det inte vill ge med sig :(

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-06-21 21:34:55

wow så fina! förstår att ni e stolta!!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-06-22 08:38:12

Sv: Vovvarna är värda endast det bästa. Vi har fler projekt, men inget är färdigt än, så jag har inga bilder att visa än.



Ha en underbar dag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela