Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tidigt på klubben...

Publicerad 2010-06-29 10:35:48 i Allmänt,

...nu när värmen e här vill jag bara njuta men det gör dock inte mina tjejjer...blir tidiga morgnar eller sena kvällar vi får bege oss ut på långpromenader eller träning för att Annie ska orka med. Igår kväll stack Kicki å jag ut med hundarna å gick runt Edhaga, stannade till så hundarna fick bada lite innan vi gick tebax till bilarna...nu på morgonen åkte jag upp till klubben å tränade med Jeanette å hennes energiknippen Enya å Sly, hade Annie hälften av deras energi vore jag riktigt glad!!*L*...skulle köra upp farten på Annie vid inkallning med ställandet å backade med bollen i högsta hugg, strubblade till å ramlade baklänges å knäckte till nacken...f***n så surt...har mått riktigt skapligt nu men denna knäcken resulterade i att min arm e bortdomnad å pulserande värk i nacken!!! JIIIPPPIII....så jäkla duktig jag eee!! =(


...vet att fotot e suddigt men gillar stuket på Sly!!*L*


Enyas snygga hopp!

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-06-29 11:32:42

Hej, STORT TACK för idag! Tråkigt att du snubbla & gjorde dig illa:( Hoppas att inte värken blir värre än vanligt... vill ha min vän Kicki "intakt":-)Tycker att trots att Annie är lite "filosofiskt" lagd;-) så börjar farten komma... Det kommer bli KANON! Kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-06-29 11:38:52

TACK Jeanette, de låter gott att du tror på oss!!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-29 11:41:19

Ja det är tidiga mornar och sena kvällar som gäller här med nu. Nova är så slö i värmen, men vem är inte det hehe. Du får vara rädd om dig, hoppas att nacken blir bättre snart!

sv: Tack :) Ja vi har haft en underbar midsommar =)

Kramar

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-06-29 11:54:23

Såååå duktigt sååååå!!!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-06-29 12:34:17

Ja, denna värmen tar kål på de flesta vovvar! Visserligen finns det skugga under träd och dylikt åt dem, men eftersom det inte blåser så mycket så blir det väldigt varmt även där.



Sv: Nikita har ju ständigt varit den som inte riktigt klarat av flocklivet. Visserligen har det gått jättebra när hon bott hos mamma. Hon trivs med att vara ensamhund. Dock har hon visat tendenser som vi inte kan acceptera, och för hennes egen skull är det bäst att låta henne somna med ett rykte som en "väldigt fin hund".



Det är inga glada miner idag, men samtidigt är det mitt ansvar som ägare.

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-06-29 13:19:12

sv: tack! :)



låter underbart, familjen är bäst!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-06-29 13:22:43

Hej! Jag är med i en foto tävling och skulle bli jätte glad om du ville lägga 1 röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Säg till när du har röstat så att jag kan tacka dig Tack på förhand ;)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-06-29 17:34:04

Sv: Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela