Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tack Jeanette å Anna!!...

Publicerad 2010-06-12 15:52:04 i Allmänt,

...fick fyra härliga timmar med dessa tjejjer å deras hundar...åkte ut vid elva och det blev 5 spår lagda å Nova fick en liten ruta å nosa upp godiset i...hon e så på nu så jag vill inte att de ska bli som sist när hon e så ivirig å bara SKA framåt  till varje pris som helst....Anna la mitt spår till Annie å jag kan villigt erkänna att jag trodde hon skulle få svårt att ta spåret när de var sånt blåst som de e idag...men min fina pärla...hon e sååå noga när hon spårar å de gick så bra!!!...mattes ögonsten!!!....Nu ligger det två utslagna hjältinnor å jag e väl inte så långt efter, hade en jävlig natt så sömnen e en bristvara, den friska luften gör ju oxxå att man blir så skönt trött!!...Anna tog en massa foton så jag hoppas att jag får tillgång till några...abstinensar efter vår kamera som John har med sig!! =P....TACK iaf tjejjer för en underbar dag!!!


Kärleken till min fina Annie går inte att beskriva i ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela