Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Oväntat ...

Publicerad 2010-06-14 21:25:04 i Allmänt,

... besök fick jag idag!!...min gamla jobbarkompis var på utbildning här i Linköping och skrev på FB att hon var här i stan...hon kom över å käkade å vi satt å pratade gamla jobbminnen å annat trevligt....hon gifte sig i helgen på sin 40 årsdag utan någons vetskap...hade bjudit in ett 50 tal gäster å fixat en tipsrunda som handlade om henne...sista frågan var...vilka kommer gifta sig först å sen tre alternativ bla hennes å Rogers namn...de blev hänvisade till kapellet å fick sig en riktig överraskning!!!...så härligt!!! grattis grattis till er!!! <3....så nu hoppas jag att det inte går fem år till innan vi ses igen...


Sitter å väntar på att John ska komma hem...skulle dyka
upp vid 22 tiden...äntligen!!!! det här fotot fastnade jag för
på John...vi träffades via Mötesplatsen för 4,5 år sedan <3

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2010-06-14 21:59:11

Det är alltid lika kul att höra hur andra par har träffats.



Roligt tips det där med tipspromenad, vad förvånade de gående personerna måste blivit.

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-06-15 00:15:33

Vad kul med lite oväntat besök. Ni möttes ungefär som oss och ungefär samma tid, lite kul :)

Hoppas du har John hemma hos dig nu.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela