Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Måste bara berätta...

Publicerad 2010-06-08 08:29:00 i Allmänt,

...en gullig grejj som hände för några veckor sedan...John åker vid 2-3 tiden på morgonen för att dra till Stockholm med lastbilen, när han kommer ur sista rondellen innan motorvägen ser han nått som irrar omkring på vägen med nått vitt på huvudet....en stackars igelkott som fastnat i en glassbägare från Max...han stannar lastbilen, drar på sig ett par handskar å fångar in den förvirrade lilla igelkotten, tar bort bägaren å lyfter in den i gräset på sidan av vägen...å den springer raskt ner mot diket...de kallar jag en sann djurvän!!*L*...


Saknar dig hunnybunny!!..passar på att lägga upp fotot
på två av mina raringar som njuter i sängen!!!*L*

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-06-08 08:52:54

Så gulligt, det kallar jag en fin sann djurvän!!!

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-06-08 10:41:57

Det måste vara tomt när han är borta nu. Han måste vara en av de större djurvännerna, jag tror inte jag känner någon som skulle göra något liknande, speciellt inte en man.

Hoppas ni får en fin dag, du och vovvarna. Kram!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2010-06-08 20:56:51

Gullig bild! hoppas du har det bra! Kram Gunnel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela