Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Känner mig instängd...

Publicerad 2010-06-06 13:22:10 i Allmänt,

...just nu, kan ju inte lämna lillan själv någon längre stund å gå ut på gården då vill hon bara fara omkring å gräva å käka gräsrötter....hon verkar bättre idag i benet och haltar inte speciellt mycket....så jag hoppas att vi slipper operation för hennes del....ska till veterinären 12.15 imorn så då hoppas jag på ett positivt besked även om de kommer ta lång tid för henne innan hon e fit for fight igen. Ikväll blir det lydnad å upplet med spårgänget, ser jag fram emot!!...får så mycket hjälp å positiv feedback så bara att få umgås med de e trevligt nog!!...


Njuter i solen

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-06-06 19:01:05

Hoppas på positivt besked!!!!!!!

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-06-06 20:56:54

Jag ska hålla tummarna för er imorgon. Hoppas innerligt att ni slipper operation och jag hoppas du ska slippa kånka på henne allt för lång tid framöver också. Hoppas hoppas nu det går bra imorgon. Kram!

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-06-07 07:49:23

Håller tummarna för positivt besked! Kul att fotona kom till andvändning;-) KRAM

Postat av: fia

Publicerad 2010-06-07 22:34:38

såg inte att du hade kommenterat min blogg förrens efteråt att jag hade skickat till dig, ja givetvis måste vi ses. tycker det är allt för långt mellan varven ;) som sagt bara nova läker ihop som hon ska så dom kan busa som bara den när vi ses så blir ju det kanon ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela