Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hände två lite småroliga..

Publicerad 2010-06-10 07:58:59 i Allmänt,

....saker här igår...eller roliga...jag fick mig ett gott skratt iaf...var på toa då Nova petade upp dörren å kliver in...när hon hör att de skvalar ner i toalettstolen börjar hon morra å reser lite ragg...när det slutat går hon fram å nosar på toaletten...vänder om gruffar till lite å går ut igen!!!...haha....satt en bra stund å bara skrattade åt tokfian!! =P...sen på kvällen så fixade jag en macka å hade kylen öppen...Annie står å vädrar in i kylskåpet där skinkan ligger bra i noshöjd...står å väntar ut henne för att se vad hon gör....hon går ännu lite närmare tittar på mig å stannar....när jag fortsätter med min macka å sedan vänder mig om då har hon fått tag i nått väldans gott!!!....hon står med paprikan i munnen!!!....hahaha...jag trodde hon skulle försöka norpa skinkan....men hon älskar verkligen paprika...snålvattnet rinner när jag skär upp den å hon e sååå förväntansfull på att få smaka varje gång....små glädjeämnen i livet e vad jag behöver....


Mina glädjespridare!!<3<3

Kommentarer

Postat av: linaa vilken pina

Publicerad 2010-06-10 10:39:03

haha tok hundar! vikken söööt bild:D

miss u!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-10 11:08:48

Hihi dem är för goa dina tjejer :)

Postat av: fia

Publicerad 2010-06-11 22:31:35

jaa det ska bli skitkul :) ja det är i ljungsbro fast vid badet så det blir på andra sidan för oss kan man säga, hehe :) mm alltid är det något med honom, usch.. det funkar kalas med träningen tycker jag efter omständigheterna :P´

får ses snart så vi får träffa dina söa charmtroll.

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela