Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Borta bra....

Publicerad 2010-06-27 16:11:08 i Allmänt,

...men hemma bäst!!!....har varit i Stora mellösa för att gratulera mamma som fyllde 65 midsommarafton...var hos lillsyrran å hennes familj och även min andra syrra var där...som vanligt blir det ett överflöd av mat...ingen höjdare å stoppa i sig så mycket då jag hållt mig till en strikt mathållning för att gå ner....men i vissa fall måste man ju få avnjuta maten som bjuds....jäklars så dåligt jag mådde efter att ha ätit både sill, paj å annat gått...och choklad dessutom....fick lägga mig å sova en stund för att må bättre...haha....så e de när man ska stoppa huvudet fullt av onyttigheter!!. Lillan har skött sig exemplariskt trots att vi varit på ett helt nytt ställe med två små barn som farit omkring, men hon har legat under ett träd å varit så lugn å beskedlig....mycket lek å stojj med barnen å vi har njutit i det härliga vädret!!!...lite foton från igår!!!


Min bukett till mamma


Syrrans småtjejjer...så goa!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-06-27 18:36:36

Sv: Jo, tack! Vår midsommar har varit helt underbar! Vädret har slagit alla rekord här i Falkenberg, och vi låter lugn råda i den mån vovvarna tillåter det :)



Hoppas att din helg varit bra också! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-06-28 08:04:13

Sv: Tack så mycket! Vi blev mäkta nöjda själva. Nu slipper vi krångla med ett gräsligt fult galler och fodertunnan :p



Ha en bra dag!

Postat av: stina

Publicerad 2010-06-30 20:46:51

Härliga midsommarbilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela