Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Äntligen!!...

Publicerad 2010-06-16 09:46:46 i Allmänt,

..har jag fått hem gubben OCH kameran!!!...vet inte VEM/VAD jag abstinensat efter mest!!*L*...skämt åt sido...John kom vid 22 tiden i måndags...härligt återseende!!<3. Igår gjorde vi inte så mycket....men idag ska jag ut å spåra med Annie, Jeanette å hennes hundar medan lilla hulligan får va hemma med husse. Ska även iväg å kolla på present åt mamma som fyller pension...hon har inte så stora önskemål så jag ska iväg å kolla på ett parasoll till ballkongen...I kväll ska vi iväg å kolla på en lgh i Bestorp, den ligger tyvärr på andra våningen men skogen ligger precis bakom huset å det finns möjligheter att ändå va utanför å kännas lite som sitt eget...hoppas de kan bli nått ligger några mil utanför Linköping så vi får se... Ha de bäst gott folk!!


ÄNTLIGEN får jag fota lite igen, här vankas de frukost strax


Nova

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-06-16 11:57:25

Det var väl för väl att du äntligen fått hem vad ditt hjärta saknat :P

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-06-16 12:11:08

Lycka till med träningen! :)

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-06-16 13:15:49

Härigt! Njut av deras hemkomst!!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-16 16:16:12

Härligt att han har kommit hem nu din sambo =) Men jisses vad lika tjejjerna är på översta bilden. Dem är så vackra =)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-16 17:02:04

Jag håller tummarna för att Nova kan vara med på utställningen! Jag är hundförarvästen från Engelssons, den är kanon :) Beställde byxor därifrån men dem var lite konstiga i modellen så jag fick skicka tillbaka dem. Hoppas kläderna blir bra :) Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela