Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

2 underbara saker....

Publicerad 2010-06-07 17:40:01 i Allmänt,

...har hänt idag som gör mig på ett strååålande humör...det första å största e ju naturligtvis att Novas läkning har gått över förväntan...veterinären blev förvånad över skillnaden som var för bara 6 dagar sedan...så allt mitt slit i dessa trappor har gett ett rejält kliv i rätt riktning!!!...L Y C K L I G jag e...de andra gäller min träning med Annie då Jeanette planterade en tanke för ett tag sen då vi tränade och vi körde på henne ide i fria följet å jag fick en heeelt annan hund med stor förväntan på vad so komma skulle...YEEESSSS....det här kommer jag suga på lääänge!! TACK som vanligt för dina braiga ideer...åkte sen å badade med hundarna men de va bara Annie som villigt kastade sig i...Nova blötte lite men blev alldeles för exalterad av bollen så henne ska jag ta själv nästa gång å kanske försöka doppa mig själv oxxå! =P


Vad skulle jag göra utan mina lyckopiller??

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-06-07 18:10:07

Sv: Skönt att det går på rätt håll :) Ha en härlig kväll!!

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-06-07 18:16:54

Åh vad glad jag blir för er skull! Kommer du få fortsätta bära på Nova ett tag till eller kommer hon kunna gå mer och mer nu? Du är fantastisk! Man gör allt för sina djur men med en hemsk värk också. Man kan inte bli annat än imponerad.

Vad härligt med bad, här har vi inte kommit ut och badat ännu, skandal :)

Hoppas nu att lillskruttan blir bra. Kram!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-07 21:07:18

Riktigt härligt att Novas ben har läkt så bra =) Duktig du är som har slitit så med henne nu när hon har vart dålig :)Får hon gå i trappor och så nu eller måste hon fortfarande ta det väldigt lungt?Kul att det går så bra med träningen med Annie, dela gärna med dig av tipset =)

Tack för kommentaren av min bild :)

Kramar

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-06-07 21:20:24

Vad skönt att Nova läker så snabbt.

Fin bild på din fyrbenta tjejer.

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-07 21:38:04

Ok men du kanske får lite bärhjälp när din sambo kommer hem. Jag använder också oftast leksak som belöning till Nova i linförigheten/fria följet för att få upp henne lite. Använder en pipleksak för den går hon igång på :)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-06-07 22:06:23

Jaha han är borta så länge. Men du är duktig som kämpar på! Kramar

Postat av: fia

Publicerad 2010-06-07 22:31:26

Vad skönt att det börjar bli bättre med nova, förstår att det varit jobbiga och plågsamma dagar nu när du varit tvungen att bära henne, usch. men huvudsaken är att hon är på bättringsvägen & att ni mår bra alla 3 :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-07 22:31:47

Vad skönt att det börjar bli bättre med nova, förstår att det varit jobbiga och plågsamma dagar nu när du varit tvungen att bära henne, usch. men huvudsaken är att hon är på bättringsvägen & att ni mår bra alla 3 :)

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-06-07 23:00:55

TACK för idag! En elogé till dig som har kämpat så att rehabiliteringen gått så bra med Novas skada:) Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela