Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tidig morgon...

Publicerad 2010-07-07 09:06:59 i Allmänt,

...vi åkte ut till Tinnerö å gick på morgonen, underbart skönt...inte för varmt så tjejjerna kunde gå utan att bli som betongblock. Igår kväll åkte Kicki å jag upp till klubben å körde lydnad...så KUL Annie var verkligen taggad å sånt driv hon hade i fria följet...de va längesen jag såg....Nova körde jag lite linförighet med och de gick oxxå bra...hon e följsam i vändningar å även helt om funkade oxxå bra....idag fortsätter jag packa men ska börja göra de tråkigaste av allt...stryka gardiner å försöka få upp de i några rum iaf...måste införskaffa nya stänger till kök å v-rummet....e så stora fönster där så våra räcker inte till....ha en underbar dag...nu ska jag återgå till packeriet!!
Lite foton från morgonen







Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-07-07 11:51:35

Vad skönt att ni hann ut en sväng på morgonen, här är det jättevarmt igen :(

gardiner är skittråkiga men man vill ju att det ska se bebott ut från början (för alla kartonger syns ju bara om man är inne) :D Hoppas du hinner med allt som du vill idag och att ni inte har det riktigt så varmt.

Kram!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-07 12:01:41

Vilka härliga bilder!



Värmen har kommit tillbaka hit, så nu kommer det väl vara några slöa hundar som möter en när man kommer hem :P



Ha en härlig dag!



Sv: Ja, att bära kilt är ingen lätt grej! :P

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-07 18:21:57

Sv: Ja, visst är det :)



Är du som mig: Brukar du tänka dig kortare rubriker till dina bilder? Bilden med backspegeln hade passat bra i en text med temat "tillbakablickar" :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-07 19:54:18

Sv: jag tycker det är ganska roligt. Körde mycket sånt förr när jag försökte på mig att ta fram vykort :P

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-07 20:30:16

Vilka härliga sommarbilder!

Visst blir man förbannad på Schyman, hon fick mig verkligen att se rött

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-07 21:04:51

Ja det är skönt när man då och då kan få känns sig som en "riktig" hundförare ;)

Tusen tack för berömmet! Ja, jag blev en aning irriterad när jag upptäckte att kameran inte var med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela