Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tebax igen!!

Publicerad 2010-07-23 15:35:26 i Allmänt,

...känns underbart att kunna sitta vid datorn igen å läsa era bloggar å slänga in egna inlägg oxxå för den delen!!. Nu e vi färdiga med flytteriet å även urstädning av den gamla lgh!. Här har vi funnit oss vår plats å jag trivs otroligt bra, har inte hunnit utforska skogen så mycket men vi har hittat bra ställe att träna på å även spårmarker finns de gott om!. Annie å Nova har badat på båda ställena här i närheten. De har hittat en delikatess här...grävlingskit...de står väldigt högt i kurs!! =P. Som dotra mi skrev så e Nova friskförklarad men har ändå vissa resktriktioner. Vi går tre km rundor nu å hon har börjat få gå lite lös oxxå....nu måste vi dra i en högre växel då Nova ska göra ett inträdesprov den 18 aug för tävlingslydnad 1....Annie å jag kom med i tävlingslydnad 3 å börjar den 9 aug...vi har inte tagit nått förstapris i tvåan än men vill komma igång med lite nya moment....hade tänkt bjuda på lite foton men hittar inte kabeln till kameran så nu ska jag leta vidare efter den!!. ha de bäst å ta hand om er!!!

Linus å Lina
TACK kära dotra mi för de fina inlägget...tycker jättemycket om det
här fotot men har inte medhåll av kidsen!!! *L*

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-23 16:14:14

Härligt att du är tillbaka igen, har saknat dina inlägg :) Gott att ni har funnit er till rätta :) Kul att du skall börja med tävlingslydnad med Nova :)

Ha en fin helg. Kram

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-07-24 00:01:39

Rätt så skönt med internet igen kan jag tänka mig. Skönt att ni har hunnit få gjort mycket på den här veckan som gått. Grattis eller vad man ska säga till Nova och beskedet om hennes skada. Det låter som om ni flyttat till ett mycket bra ställe för hundarna. Hoppas ni får en fin helg. Kram!

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-07-25 20:05:53

Jag håller mded dig kortet på kidsen är jätte fint trots att Linus ser lite grym ut.

Ses på onsdag. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-26 11:21:24

Måste kännas underbart att flytten äntligen är klar :)



Ha en fin dag!

Postat av: linaa

Publicerad 2010-07-26 19:57:42

HATA HATAR den där bilden... :/



Men skönt att du e tillbaka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela