Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Svaaalt!!...

Publicerad 2010-07-14 08:52:58 i Allmänt,

...underbar morgon, åkte ut till klubben vid 7 å gick en 45 min med tjejjerna...Nova fick gå lös 10 min för första gången å de gick kalasbra, hade Annie kopplad så de inte skulle bli några tokrace mellan de så hon drar upp skadan igen...de fläktade å nu var de fart i benen på Annie...såg hur hon riktigt njöt när hon tog en tur över gärdet...hennes glädjespring andades frihet där hon tog sin runda....äntligen fick hon sträcka ut å inte sloka efter några meter...idag ska jag köra väg ett gäng kartonger å ska köpa med mat å bunkra upp i frysen med, Kicki å hennes två barn kommer ut å kikar på vårt nya HEM!!....ja jag bara njuter när jag kommer dit!*L*...näpp packa ihop den sista kartongen å bära ner dessa till bilen å åka å handla...tjejjerna får vara hemma å njuta av korsdraget som svalkar ordentligt nu!...ha de bäst å ta hand om er!!! kramelikraaam




Saknar mina kids så otroligt mycket, nu var de ett tag sen vi sågs =(

Kommentarer

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-07-14 12:38:32

sv: bara att köra på! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-14 13:21:09

Vad skönt för Nova att hon fick gå lös, härligt att hon har blivit så bra =) Skönt att ni med har svalare, kan tänka mig att Annie njöt av att sträcka på benen =)

Vad roligt att det känns så bra med ert nya hem, häligt =)

Kramelikram

Postat av: linaa

Publicerad 2010-07-14 13:33:09

ja nu va d länge sen...påskas. måste ses snart igen.

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-14 16:21:23

Det är bara att köra på med konditionsträning. Hoppas att Nova är bättre så att även hon kan tränas ordentligt. Förstår att du saknar kidsen.

Här har det inte åskat någonting, jag vill ha åska! När vissa förhoppningar om att åskan ska komma i natt eller i morgon, SMHI går ju ut och varnar för kraftiga åskväder här omkring. Håller tummarna för det.

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-14 22:13:59

Visst är det härligt med rottisrumpor, finns inget så sött :)

Va skönt att du äntligen har kunnat släppa henne lite granna.

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-14 23:42:27

Lycka till med packandet :)



Sv: Hundgården är klar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela