Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Man ska inte klaga....

Publicerad 2010-07-11 16:58:25 i Allmänt,

...men nu gör jag de fy för f***n rent ut skrivet för denna oliiiidliga värme....Annie å Nova ligger som två utslagna hjältinnor trots att vi har alla fönster öppna så de drar igenom en del...vi har kört iväg en del grejjer idag med men man orkar bannemig inte mycket...eller inte vi iaf...ställde mig på vågen å har nu loosat 10 kg å 16 sen i januari då jag gjorde ett litet ryck men hamnade i mitt mackerifrossandet...känns riktigt bra å firade med en glass från Bosses nere på stan!!*L* igår kväll. Ska iväg å bada med Annie å Nova lite senare så de får svalka sig ordentligt...det har gått så bra med allt packande å körandes med grejjer så vi drar nog det sista lasset till helgen....ska bli sååå underbart, trevliga grannar har vi oxxå...kom å presenterade sig å välkomnade oss dit....alltid trevligt!!...kommer lite foton från igår...ha de bäst!!


Här e en tjejj som simmar lugnt...


...liiite skillnad mot dotra hennes*L*

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-11 17:32:27

Sv: Ja, det är ju så, men just nu drar ett regnoväder in över oss, och jag håller tummarna för lite åska :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-11 20:47:35

Ännu mer härliga badbilder :)

Vi har kommit hem från badet nu och jag har till och med hunnit med att ladda upp lite bilder på bloggen. Ha en riktigt härlig kväll!!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-11 22:18:15

jag stod med vattnet upp till rumpan när jag fotade ;) Hade ingen baddräkt med mig så jag fick åka hem i dyngsura shorts :)

Ha nu en fortsatt bra kväll :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-11 22:28:09

Sv: Jag ska göra vad jag kan :P

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-12 09:26:13

Hur står det till denna dagen? =)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-12 10:41:03

Sv: Jag skäms nästan, men ända sen domen föll över en av hundarna när det gäller höfterna så har träningen varit väldigt haltande. Jag ska försöka komma igång igen, och morsan får bli den som jag ber gå och gömma sig :P

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2010-07-12 12:56:31

Fina badbilder:) Diggar "rottisrumpbilden"... Ha,ha... Så söta! Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-12 13:49:24

Mmmm... det är häftigt när hundarna verkligen jobbar för att komma över det dom tycker är läskigt.

Här ute är det kvavt och varmt, några enstaka regndroppar har kommit men ingen åska... Vill ha åska!

ha det gott i hettan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela