Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Inkopetenta jävlar...

Publicerad 2010-07-01 10:31:08 i Allmänt,

...ja, de e FK som strular IGEN...förvånad??...inte ett dugg men när jag dubbelkollar att pengarna ska komma in idag å så finns de inte en krona från de där...sitter i skrivande stund å ringer runt för att säga att de inte finns pengar på kontot, varenda jävla månad får jag ringa runt...nu ringde de från FK å säger att pengarna kommer den 5...men inte ALLT!!...frågade i förra v om de va några andra papper som skulle fyllas i för att jag  varit sjukskriven MEN de behövde jag inte...Nu när jag pratade med FK så får jag veta att jag visst skulle fylla i ett papper som ska in till FK  INNAN jag får resterande pengar...2300 får jag på måndag å de dras ju direkt av mina autogireringar...fy för f***n så less jag e på dessa jävlar...


...mina fula irriterande ord får rundas av med denna vackra svan...

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-01 23:06:57

Alltså: Dem får ju för helvete skärpa sig nu!!!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-02 09:49:47

Visst är det skönt att ha en trygghet i sin respektives inkomst - men samtidigt ska man inte behöva oroa sig från månad till månad!



Lycka till med uppackandet! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela