Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fick besök från Örebro...

Publicerad 2010-07-29 06:45:46 i Allmänt,

...igår, jättetrevligt!!...Gittan å hennes gubbe kom hit å hälsade på. Gittan å jag har känt varandra i ganska många år nu...hon e specialpedagog å jobbade på Linus å Linas skola där jag lärde känna henne första svängen, sen hamnade jag i den klassen som hon jobbade i på särskolan där jag jobbade med en av eleverna. Bodde de sista 5 åren i närheten av henne så vi började umgås på fritiden. Vi har foto som ett stort intresse och vårt arbete med våra ungdomar med Autism har alltid legat oss varmt om hjärtat....fick en jättefin korg med div nyttogodis, kryddor å annat smått å gott i inflyttnings present å en dusch å hudcreme i födelsedagspresent...en för tidig sådan!!*L*....tog en tur ut i skogen, gick där vi aldrig gått förut så jag började känna mig osäker på vart vi var på väg så vi vände efter en 40 min å promenixa tebax i samma spår...lite foton blev de iaf på vägen!!...ha en underbar dag! <3


Gittan och Danne


vi hittade både blåbär...


...och lingon


När husse kom hem blev de kloklippning vilket e väldigt
avkopplande för båda fröknarna som somnade båda två

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-29 11:02:58

Kul med besök av en go vän =)Gulligt att du fick en korg med massa trevligheter :)

Fina foton och jag säger det igen, tjejerna är för underbara på kortet. Dem kan konsten att slappna av =)

Sv: Ja visst är det skönt att dem inte måste ut fort på morgonen. Min Nova är likadan, hon går inte upp förräns det är helt säkert att vi skall ut =)

Ha en finf dag. Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-29 11:13:01

Det är alltid roligt att lära känna människor med liknande intressen! :)



En av anledningarna till varför jag håller bloggen vid liv :)



Ha en fin dag!



Sv: Jag skrämde tjejen igår med att vi skulle ut och springa 05.00 military style... Hon gick inte på den... :P

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-07-29 19:50:43

Va bussigt att lägga ut foton på mig o Danne, Men vet varju ganska fint. Tack kompis för i går.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela