Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En dag kvar...

Publicerad 2010-07-16 07:34:23 i Allmänt,

...å imorgon bitti går lasset till Bestorp. Var ute en sväng igår å hade med oss hundarna, åkte till Sätravallen å badade med hundarna, Nova simmade ut själv på djupt vatten å hon e en halvmeter ovanför ytan när hon plaskar runt*L*....vilket underbart ställe å de e gångavstånd...de tråkiga i de hela e att de har lagt ner hela stället med camping, stugor å även skidlift fanns de där....ett slöseri utan dess like...östgöta leden går där oxxå å naturen e helt fantastisk...gick där för två år sedan å man bara gick å njöt i fulla drag....ja, jag kommer då absolut inte sakna området där vi bor i nu även om de inte e så långt till skogen så kommer jag ha den precis utanför å badet några hundra meter bort...näppedi...en kaffe å en macka på de här så e morgonen räddad!!


Röd rudbeckia e en av mina favoritblommor


Liten har blivit riktigt...

...riktigt stor...snart 7 månader

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-07-16 08:45:52

Lycka till med flytten nu! Hoppas att allt går bra för er! :)



Sv: Våra husdjur är alltid ett trevlig sällskap :)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-16 10:46:42

Tack Kicki :)

Åh jag älskar den bilden på blomman =)

Låter verkligen som ett fantastiskt boende dit du flyttar :)

Tiden går fort. Nova börjar bli en riktig dam =)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela