Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

bad igår...

Publicerad 2010-07-12 13:47:59 i Allmänt,

...även för mig så de blev inga foton tagna då...kom i heela jag då jag  brukar oftast bara gå i till fotknölarna!!*L*. De resulterade i att jag fick sätta på mig dyngsura kläder då Annie å Nova sprang upp på land å skakade av sig vattnet...härligt med blöta fastsmetade kläder på kroppen!! =P....nu på morgonen körde jag iväg ett lass med grejjer, tänkte jag skulle komma iväg skapligt innan de blev för varmt men hann bara ner första vändan med kartongen så rann de om en....jag gillar verkligen inte åskan men nu kan de få komma en rejäl urladdning så länge som jag e inomhus förstås!!*L*...nu har Johns grabb börjat köra iväg sina saker så nu kan jag göra klart de rummet oxxå inom de närmsta dygnet!!




...de e snart 11 år sedan du försvann ur mitt liv pappa...årsdagen
gör sig påmind varje jäkla år....saknaden e inte mindre för att åren
går...vill ha dig här å nu hos mig med de går ju inte....saknar dig så
förbannat mycket!!....<3

Kommentarer

Postat av: dia

Publicerad 2010-07-12 16:30:20

Usch för värmen,douglas mår verkligen inget bra och vi jobbar på för fullt med huset & går på semester nu på fredag, sköönt men hoppas verkligen att värmen håller i sig så man kan njuta av den på semester, så jävla tråkigt att vara inne och jobba när vädret är underbart..

Vi badar enhel del med douglas också och även jag har plaskat mig i hehe, vi får ta och ses med vovvarna snarast tycker jag, vore jättekul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela