Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Saknar <3...

Publicerad 2010-01-18 20:33:43 i Allmänt,

...om ni ursäktar uttrycket men fy för faaan rent ut skrivet, det här e inte ens roligt att lämna bort min fina...klart jag saknar valparna å speciellt Nova men med Annie e det nått heeelt annat...min lilla vardagsvän e inte här å de känns inte alls bra. Har Delta med mig hem å de e bara positivt, idag har hon å jag varit ute i skogen och även tränat lite på klubben...



Lillskrutt som tyvärr inte kommer att bli min


Min fina med alla sina små


Delta gillar oxxå att ligga å mysa på John, precis som Annie!*L*

Kommentarer

Postat av: Jonna & Svante

Publicerad 2010-01-18 21:25:35

Vad tråkigt att Nova inte ska flytta hem till er! Håller tummarna för att de kommande fyra veckorna går snabbt i alla fall så att Annie kommer hem igen! :)

Postat av: Maria B

Publicerad 2010-01-18 23:15:56

Jag känner verkligen med Er. Verkligen synd att lilla söta Nova inte kunde stanna hos Dig & John, hade varit kul & följa utvecklingen. Hoppas det inte blir alltför långa veckor tills Ni får möta goa Annie igen. Må så gott & Kram

Postat av: Elin

Publicerad 2010-01-18 23:41:18

min underbara Delta...åh vad jag saknar henne. Mitt allt, mitt hjärta. Jag får ha ditt hjärta här å det känns så bra för hon är ju mitt hjärtegull oxå. Idag va hon så söt, va inne i hagen å busade lite me sina vappisar <3

ge deltrud en massa pussar från mamsen

Postat av: Mita

Publicerad 2010-01-19 07:42:35

Snart har du Annie hemma igen och då blir ju allt bra, kan vara nyttigt att vara ifrån varandra en stund.......eller inte!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela