Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ja vad händer...

Publicerad 2010-01-19 21:30:24 i Allmänt,

...här då??...inte så himla mycket faktiskt, åkte ut till Tinnerö med Delta på f.m...gick en långis å Delta fick leta boll i halvmeter djup snö...hon e en fena på att leta rätt på bollen...hon har varit heeelt däckad efter vår runda idag...sov 4,5 timme rakt av å sen ut en kisserunda å sen har hon sovit igen å nyss vaknat till liv. Idag bestämde jag mig för att ta tag i vikten igen för hundrafemtioelfte gången!!. Ska köra Cambridgekuren i två veckor å se om jag kommer igång med eländet...e sååå fet nu så skulle nån kicka till mig i baken så skulle jag bara rulla iväg =P. Kameran fick jag med mig ut idag å de har snöat rikligt.. de har varit blötsnö som kommit ner...vill gratta Kicki å Örjan som fick en liten kille idag Leo, å lilla Thyra har blivit stora syster!!...Lite foton från Deltas å min tur kommer här!!

Jobbigt å pulsa omkring i snö upp till magen MEN så kul!!


Kasta bollen IGEN!!!

Läckert!

Tänk att få bo så här i skogskanten med djuren runt knuten

Kommentarer

Postat av: Maria B

Publicerad 2010-01-20 05:34:06

Delta, en fin rottis som Du får äran att vara "plastmatte" till under några veckor. Verkliga härliga bilder Du fotograferat & fint med den gnistrande snön. Ha det så bra & Kram



Postat av: stina

Publicerad 2010-01-22 13:08:45

Jag tänker på dig massor. Du är värd det bästa i världen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela