Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

I natt har det...

Publicerad 2010-01-03 09:28:58 i Allmänt,

...varit allt annat än lugnt!!...Annie har haft diare´såjag har sprungit ut med henne i natt å själv har jag inte kunnat sova då värken har dragit i gång som bara den...har ju varit lugnt några veckor men nu ska värkmästarn ta igen det. Vill inte ta några sömntabletter när valparna e så små, Annie har ju en tendens att lägga sig såå någon hamnar under henne, har hänt några gånger å den risken vågar jag inte ta...min mob håller på att lägga av...så typiskt nu när man inte vet hur det kommer se ut ekonomiskt, e ju utförsäkrad nu =/....men min fina gubbe gick in å köpte en mob åt mig på nätet igår, en Nokia...behöver ju inte alla finnesser som finns, bara jag kan ringa å messa så e jag nöjd...sååå TACK John för den...du e en pärla eller kanske e du värd din vikt i guld!...ska ställa dig på vågen när du vaknar å se hur mycket du väger först!! =P...ta hand om er!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela