Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Har liiite svårt...

Publicerad 2010-01-09 15:15:34 i Allmänt,

...att koncentrera mig, försöker efter att dumt nog börjat röka efter tre års uppehåll å har rökt i sex månader nu att sluta eller rättare skrivet jag har dragit ner...röker bara nu när gubben e hemma å då röker jag ju på hans cigaretter!!...går rätt bra men när kvällen kommer då blir jag heeelspattig....igår rökte jag 1,5 cigg vilket jag tycker e väldigt bra mot sissendär 15 st i vanliga fall!!...ja. jag har ingen bra ursäkt till varför jag började igen, enda jag kan se e att jag har nått för händerna när det tristessar om dagarna...dålig ursäkt men så e det nog....ikväll kommer fröken uppfödare hit å stannar till tisdag...ska börja ge de små lite nötfärs får se hur det går!!*L*...näpp...ha det bra så hörs vi!!...kramelikraaaam

Uppfödarn med Delta å Annie

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-01-09 18:18:44

Kicki, Kicki, skärp dig med ciggisar......

Postat av: linaa

Publicerad 2010-01-10 13:44:21

nu finns bilderna uppe på min blogg<3

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-02-04 11:13:03

Inte bra att du börjat med ovanan igen men känner igen det. Nu när en annan har haft problem på problem så har det varit väldigt lockande att ta till nikotin.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela