Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Har insett..

Publicerad 2010-01-01 15:32:38 i Allmänt,

..att mina blogginlägg enbart handlar om valparna...det e svårt att låta bli att skriva om dessa underbara små liv, man ser hur de börjar ta form som individer...igår satt jag å John hemma å åt lite gott å tittade på tvn...käkade fläskfile med klyftpotatis å grönpepparsås, till efterrätt åt vi glass å varm hjortronsylt...de va inte helt fel...Annie har aldrig reagerat på smällare å de gjorde hon väl inte direkt så för sin egen skull igår, men när de började närma sig tolvslaget å de började fyra av utanför då blev hon orolig å låg som en fiolsträng inne hos valparna...vi satte på stereon å försökte dämpa ljudet av dessa...idag har vi bara varit å såsat framför tvn...puppisarna har varit dåliga i magen i två dagar nu så de e ett väldans bytandes i lådan...hoppas att det inte e nått allvarligt, tror nog mer det beror på att Annie fått sig några xtra goda skrovmål...så nu håller vi oss till puppisfoder å ris et par dar å ser om det går över...ha det bäst å hoppas jag inte tråkar ut er alltför mycket med mina inlägg om de små!

De e sååå vackert ute

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2010-01-01 18:35:17

Hej du tröttar inte ut. Inte mig i allafall, det är så spännande att höra allt om der små "puppisarna"

Sköt om er Kramiz Gittan

Postat av: Micke

Publicerad 2010-01-03 10:27:31

Man skriver om sitt liv och ditt liv består av valpar just nu och då skriver man om detta :)



Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela