Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Snöar gör de idag...

Publicerad 2010-02-03 08:29:36 i Allmänt,

...med men så länge de inte e massa blåst å elände så trivs jag faktiskt med den...va ju så länge sen vi hade en riktig vinter så jag tar tillvara på den nu!!*L*....bara hoppas att de inte fortsätter in i april för då vill jag ha VÅÅÅÅR!!!. Novas hemkomst skjuts upp lite då de ska veterinärbesiktas den 15 feb, får se om vi har möjligheter att hämta henne då eller om vi får ta de till helgen efter...beror ju på om John kan få ledigt...Igår gjordes det inte så mycket, Johns dotter skulle komma hit å bli gratulerad på sin 18 års dag men hon skulle bli grattad av sin pojväns familj då. Men ikväll kommer hon "minstingen" i skaran...mina blir 24 i år å Johan fyllde 20 i januari så de e stora nu!!...iaf åldersmässigt!! =P. Min systers son fyller 21 idag å jag e såå stolt över denna ungen som inte har varit min favorit direkt...mycket konstigheter med den ungen har det varit MEN det har inte berott på honom utan hans far har haft en konstig uppfostran där han fått veta att kaxighet å svordommar å dödande av djur har haft prio ett...MEN som skrivet idag e han en heeelt fantastisk person och lumpen har hjälp till väldigt mycket, idag jobbar han dessutom inom det militära...en ung man som har lagt bort alla pappans värderingar och ser till sitt egna, han har oxxå planer på att utbilda sig till polis, det har iof varit en dröm för honom länge men som det var för en 3-4 år sen så hade det varit ett mörker om han blivit det då....idag så kan jag bara lyckönska honom att bli det. Delta å jag har varit ute å pulsat i snön på morgonen å det här med snöröjjning e ju ett kapitel för sig...näpp, ta å dricka min frukost nu å känna in dagen...kommer tyvärr inte ut med bilen från garaget...fixar inte snöskottningen men vi får ta en långis här i krokarna!!....ha de bäst å ta hand om varandra!!!<3


Cornelia har blivit stooor tjejja nu!!<3


Vill ha Påskliljor och...


...tulpaaaaner i massor hemma NUUU!!!

Kommentarer

Postat av: lina vilken pina

Publicerad 2010-02-03 10:15:58

så himla fin bild på nelia=P

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-02-03 10:42:06

...ja visst e den Lina, tog det förra vintern

Postat av: lina vilken pina

Publicerad 2010-02-03 11:22:03

tack underbara mammi!

Postat av: Mita

Publicerad 2010-02-03 17:49:16

Jag vill att de ska blomma i trädgården NU!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela