Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nu känns det...

Publicerad 2010-02-23 11:31:09 i Allmänt,

...lite bättre när jag fått ventilera med couchen på Aura om hur jag känner å vad jag egentligen vill!!...hon ska försöka hjälpa mig ut på arbetsträning och hade många olika förslag som kan bli nått bra utav, där ibland ett jobb där de ska plantera ut "vilda växter" på Tinnerö...med andra ord så e de uppdrivna vildväxtna plantor där de tagit frön ute i naturen å sår för att sedan sättas ut i naturen igen...jäklars så invecklat det här blir...haha...nu vaknar "lillan" så nu drar jag ut med henne, tjingeling!!

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-02-23 11:57:08

Ja, en vattenskada är väl ingen direkt höjdare. Tack och lov har vi klarat oss från frusna ledningar och andra skador på huset i kylans spår.

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-02-23 12:30:56

Satsa på arbetsträning! Gör bara gott!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2010-02-24 12:04:28

Ja, om inte våren kommer snart så bryter jag ihop!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela